Potpisan ugovor za kontinuiranu promociju turizma na inostranom tržištu

Uporedi smeštaj

U sredu, 28. oktobra, u hotelu Palisad na Zlatiboru, održana je konferencija za medije “Unapređenje promocije turističkih destinacija na inostranim tržištima“.

Konferencija za medije organizovana je povodom svečanog potpisivanja Ugovora o partnerstvu između Turističke organizacije Zlatibor i Regionalne razvojne agencije Zlatibor iz Užica i Ugovora o partnerstvu Turističko sportske organizacije Raška i Regionalne razvojne agencije Zlatibor iz Užica.

Ugovor o partnerstvu potpisan je u okviru realizacije Programa razvoja privatnog sektora u jugozapadnoj Srbiji (PSD) koji finansira švajcarska Vlada sa ciljem unapređenja promocije turističkih destinacija na međunarodnom tržištu.

Prisutnima su se obratili:
- Arsen Đurić, direktor TO Zlatibor
- Radenko Cvetić, direktor TSO Raška
- Darko Đurović, rukovodilac PSD programa
- Slavko Lukić, direktor RRA Zlatibor

Osnovni cilj saradnje je povećanje turističkog prometa i potrošnje stranih turista radi povećanja prihoda i zapošljavanja u turizmu. Ovo će se postići kroz unapređenje rada turističkih organizacija i kontinuiranu promociju turističkih destinacija na stranom tržištu. Ovim želimo da utičemo na bolju vidljivost i prepoznatljivost naših turističkih destinacija na stranim tržištima. Namera nam je da kroz veći promet stranih turista povećamo devizni priliv u turizmu, prihode za privredu i zaposlenost.

U ostvarivanju partnerstva i zajedničkih ciljeva, potpisnici će raditi na unapređenju organizacione strukture i delokruga rada turističkih organizacija kako bi svojim aktivnostima mogle efikasnije da odgovore na zahteve tržišta. U tom smislu, PSD program će podržati turističke organizacije da uspostave nove funkcije rada. Poseban fokus će se staviti na:
- uspostavljanje kontinuiteta u ispitivanju tokova i zahteva na stranim tržištima,
- koordinaciju i saradnju sa privatnim sektorom u formiranju i promociji ponude koja odgovara na zahteve pojediničnih tržišta i
- uvođenje savremenih kanala promocije poput internet i digitalnog marketinga.

Na ovaj način želimo da stvorimo organizacije koje će biti osposobljene da kroz mrežu partnerstava sa privatnim sektorom i drugim akterima na tržištu unaprede imidž turističke destinacije na stranim tržištima, privlače dodatnu turističku tražnju i potrošnju, kontinuirano promovišu turističke resurse, te prate, analiziraju i unapređuju efekte svog rada. Istovremeno nam je cilj da ove organizacije budu model i primer dobre prakse po kojem će i ostale lokalne turističke organizacije unaprediti svoje radne procese i promotivne strategije.

Vesti i događaji: 

Kategorija: 

Mesto: