Coca-Cola HBC Srbija podrška ugostiteljima kroz Horeca zajednica platformu - PRIJAVI SE

27 Decembar 2020  /  Izvor: NOIZZ

1

Nedavno je pokrenuta nova platforma Horeca zajednica kao vid pomoći i podrške ugostiteljskom sektoru, koji je i najpogođeniji od početka pandemije. Platforma je namenjena svima koji posluju unutar ugostiteljskog sektora u Srbiji kao i svim mladim ljudima koji svoju profesionalnu budućnost vide u ovoj oblasti. Horeca zajednicu, kao inovativan način podrške kreirala je Coca-Cola HBC Srbija koja ovako dodatno želi da osnaži Horeca sektor i pruži pomoć svojim najznačajnijim partnerima.
 
Bojana Nenadović, direktorka marketinga u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija ističe da je, za više od pola veka koliko ova kompanija posluje u Srbiji, kreiran partnerski odnos sa preko 37 000 kupaca:

„Nije bilo lako izgraditi, a još je teže zadržati tako blizak odnos sa kupcima, a na obostrano zadovoljstvo. Zato se konstantno trudimo da unapredimo saradnju, osluškujemo potrebe tržišta i pravovremeno odgovaramo na njih. Ideja za pokretanje platforme nastala je jer smo na jednom mestu želeli da okupimo sve zaposlene u HoReCa sektoru, ali i one kojima će određeni profili u ugostiteljstvu biti buduća profesija. Platforma zaista nudi brojne mogućnosti, od razmene znanja i iskustva pa sve do prijavljivanje na otvorene pozicije.“

Sama platoforma Horeca zajednica sadrži informacije o širokom portfoliju kompanije Coca-Cola HBC Srbija, kao i brojne inovacije prisutne na tržištu. Namenjena je apsolutno svima koji posluju u Horeca sektoru – vlasnicima, menadžerima, konobarima kao i svima koji su zainteresovani da grade budućnost u ugostiteljskom sektoru. Korisnici u okviru ove platforme, mogu da razmenjuju znanje i iskustvo, kreiraju svoje profile, prate dešavanja i trendove u svetu ugostiteljstva, postave oglas za posao, ili pak nominuju temu za diskusiju.
 
„Platforma Horeca zajednica će vlasnicima objekata u HoReCa sektoru i menadžerima omogućiti poslovne pogodnosti u saradnji sa kompanijom Coca-Cola HBC Srbija. Sa druge strane, zaposlenima u sektoru ugostiteljstva i ljudima koji traže posao u ovoj oblasti ponudiće relevantna znanja i priliku da razviju i usavrše veštine potrebne kako bi bili konkurentniji na tržištu rada. Ono što je najveći benefit ove platforme je umrežavanje i povezivanje ugostiteljskog sektora u cilju omogućavanja lakše i efikasnije komunikacije 24 sata, 7 dana u nedelji“, ističe Bojana Nenadović.

Nova platforma pokrenuta je u okviru on line konferencije pod nazivom „Horeca zajednica za novu budućnost koja je okupila učesnike iz sektora ugostiteljstva, ali i mlade koji svoju karijeru žele da pokrenu u ovoj oblasti. Tokom konferencije bilo je reči o veštinama neophodnim za rad u Horeca sektoru i kako ih steći i unaprediti. Istovremeno, svoje uspešne priče sa učesnicima konferencije podelili su mladi ugostitelji koji, i pored svih izazova, sa osmehom obavljaju svoj posao.
 

Od početka pandemije, Coca-Cola HBC usmerila je svoju i ka ugostiteljskom sektoru. Organizovan je on line webinar u nameri da se doprinese rešavanju problema sa kojima se susreću oni koji rade u ugostiteljstvu. Pružena je podrška projektu “Čisto i sigurno”, a kampanjom “Otvoreni kao nikada pre’’ odabranim ugostiteljima ustupljen je deo digitalnog oglasnog prostora kako bi im se omogućila bolja promocija i komunikacija sa gostima.
 
Pozivamo sve zainteresovane da se prijave i postanu deo jedinstvene Horeca zajednice na horecapartner.rs
Privreda & usluge Privredne aktivnosti Promocije Opština Čajetina, Zlatibor